Miasto Radymno ogłasza sprzedaż drewna opałowego pozyskanego z wycinki drzew z terenów stanowiących własność Miasta Radymna.
Planowana ilość drewna przeznaczonego do sprzedaży:
Lp. |
Gatunek drewna |
Sortyment |
Ilość drewna do sprzedaży |
Cena brutto |
[m3] |
[zł] |
|||
stos 1 |
akacja brzoza |
S4 – drewno średnio- wymiarowe opałowe |
3,90 |
611,61 |
stos 2 |
topola |
5,20 |
671,58 |
|
stos 3 |
jesion świerk |
1,04 |
143,42 |
|
stos 4 |
iglaste (świerk, tuja) |
1,95 |
251,84 |
|
stos 5 |
jesion |
2,43 |
373,61 |
Sprzedaż drewna odbędzie się w formie licytacji 20 października 2021 r. na placu Zakładu Gospodarki Komunalnej w Radymnie przy ul. Lwowskiej 9, godz. 10.00.
Warunkiem koniecznym do uczestnictwa w licytacji drewna opałowego jest złożenie w sekretariacie Urzędu Miasta Radymna, ul. Lwowska 20, wypełnionego formularza zgłoszeniowego oraz oświadczenia nr 1 i nr 2, w terminie do dnia 18 października 2021 r. do godz. 10.00.
Zainteresowani zakupem drewna przed złożeniem formularza zgłoszeniowego winni zapoznać się z przedmiotem sprzedaży – drewno zgromadzone jest na placu Zakładu Gospodarki Komunalnej w Radymnie przy ul. Lwowskiej 9. Oględzin drewna dokonać można w godzinach pracy zakładu, tj.: od godz. 7.00 do 15.00.
Osoby fizyczne uczestniczące w licytacji winne posiadać dokument tożsamości, a w przypadku prowadzenia działalności gospodarczej zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
Licytacja uznana będzie jako ważna bez względu na liczbę uczestników, a jej rozstrzygnięcie jako pozytywne, jeżeli przynajmniej jeden uczestnik zaoferuje cenę wywoławczą.
Drewno zostanie wydane oferentowi po przedstawieniu dowodu zapłaty faktury VAT wystawionej przez sprzedającego.
Załadunek i transport zakupionego drewna leży po stronie oferenta.
Oferent odbierze drewno z miejsca składowania w terminie ustalonym ze sprzedającym, jednak nie później niż w ciągu 7 dni od dnia zapłaty faktury VAT wystawionej przez sprzedającego.