Miasto Radymno zamierza w 2022 r. złożyć wniosek do Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Rzeszowie o dofinansowanie przedsięwzięcia polegającego na usuwaniu wyrobów zawierających azbest z terenu miasta Radymna. Kwota dofinansowania przedsięwzięcia wynosić będzie 100% kosztów kwalifikowanych, w tym dotacja ze środków NFOŚiGW, WFOŚiGW w Rzeszowie oraz z budżetu Miasta Radymna.
W ramach zadania zostaną pokryte w całości koszty związane z odbiorem i unieszkodliwieniem wyrobów zwierających azbest, zdeponowanych na posesjach.
UWAGA!
DOFINANSOWANIEM NIE BĘDĄ OBJĘTE KOSZTY ZWIĄZANE Z ZAKUPEM I MONTAŻEM NOWYCH POKRYĆ DACHOWYCH.
Zainteresowane osoby posiadające na swoich nieruchomościach wyroby zawierające azbest, które chciałyby usunąć je w sposób legalny korzystając z dotacji na ten cel, mogą składać wnioski w Urzędzie Miasta Radymna do 8 kwietnia 2022.
Wszystkie niezbędne dokumenty są dostępne do pobrania poniżej lub w Urzędzie Miasta Radymna, ul. Lwowska 20, pok. nr 2.
Z uwagi na to, że liczba wniosków realizowanych w 2022 roku jest zależna od wysokości kwoty uzyskanej w Wojewódzkim Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki i Wodnej w Rzeszowie decydować będzie kolejność zgłoszeń.
Wszelkie informacje dotyczące zasad dofinansowania prac związanych z usuwaniem azbestu można uzyskać w Urzędzie Miasta Radymna, ul. Lwowska 20, pokój nr 2, tel. (16) 628 15 89 wew. 40 od poniedziałku do piątku w godzinach pracy urzędu.
PLIKI DO POBRANIA: