Burmistrz Miasta Radymna uprzejmie informuje, że Miasto Radymno zamierza w 2023 r. złożyć wniosek do Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Rzeszowie o dofinansowanie przedsięwzięcia polegającego na usuwaniu wyrobów zawierających azbest z terenu miasta Radymna.
Kwota dofinansowania przedsięwzięcia wynosić będzie 100 % kosztów kwalifikowanych, w tym dotacja ze środków NFOŚiGW, WFOŚiGW w Rzeszowie oraz budżetu Miasta Radymna.
W ramach zadania zostaną pokryte w całości koszty związane odbiorem i unieszkodliwieniem wyrobów zwierających azbest zdeponowanych na posesjach.
DOFINANSOWANIEM NIE BĘDĄ OBJĘTE KOSZTY ZWIĄZANE Z ZAKUPEM I MONTAŻEM NOWYCH POKRYĆ DACHOWYCH.
Zainteresowane osoby posiadające na swoich nieruchomościach wyroby zawierające azbest, które chciałyby usunąć je w sposób legalny korzystając z dotacji na ten cel, mogą składać wnioski w Urzędzie Miasta Radymna w terminie do 21 czerwca 2023 r.
Wnioski i wszystkie niezbędne dokumenty są dostępne są na stronie internetowej Urzędu Miasta Radymna www.radymno.pl lub w Urzędzie Miasta Radymna, ul. Lwowska 20, pok. nr 2.
Z uwagi na to, że liczba wniosków realizowanych w 2023 roku jest zależna od wysokości kwoty uzyskanej w Wojewódzkim Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki i Wodnej w Rzeszowie decydować będzie kolejność zgłoszeń.
Wszelkie informacje dotyczące zasad dofinansowania prac związanych z usuwaniem azbestu można uzyskać w Urzędzie Miasta Radymna, ul. Lwowska 20, pokój nr 2, tel. (16) 628 24 17 wew. 40 od poniedziałku do piątku w godzinach pracy urzędu.