Działając na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U.2024.1465) zwołuję XIII Sesję Rady Miasta Radymna w dniu 23 maja
2025 r., o godz. 10:00 w Sali Narad (parter – Sala Lustrzana) przy ul. Lwowskiej 20 w Radymnie.
Porządek obrad sesji:
1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
2. Przyjęcie porządku obrad.
3. Sprawozdanie Burmistrza Miasta Radymna o pracach w okresie międzysesyjnym.
4. „Raport o stanie Miasta Radymna – rok 2024” – rozpatrzenie i przeprowadzenie debaty nad raportem.
5. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia wotum zaufania Burmistrzowi Miasta Radymna – projekt 21/XIII.
6. Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem
z wykonania budżetu Miasta Radymna za rok 2024 – projekt 22/XIII.
1) sprawozdanie finansowe Miasta Radymna za rok 2024;
2) sprawozdanie z wykonania budżetu Miasta Radymna za 2024 rok;
3) informacja o stanie mienia Miasta Radymna;
4) opinia Regionalnej Izby Obrachunkowej dotycząca sprawozdania z wykonania budżetu Miasta Radymna;
5) opinia Komisji Rewizyjnej w sprawie wykonania budżetu Miasta oraz sprawozdania finansowego za rok 2024;
6) dyskusja.
7. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia absolutorium dla Burmistrza Miasta Radymna za rok 2024 – projekt 23/XIII:
1) wniosek Komisji Rewizyjnej Rady Miasta Radymna w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Miasta Radymna za wykonanie budżetu w 2024 r.;
2) opinia Regionalnej Izby Obrachunkowej w sprawie zaopiniowania wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Miasta Radymna o udzielenie absolutorium Burmistrzowi Miasta Radymno za 2024 rok.
8. Podjęcie uchwały w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie miasta na 2025 r.– projekt 24/XIII.
9. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr IX/58/2024 z dnia 17 grudnia 2024 r. w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta Radymna – projekt 25/XIII.
10. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków na terenie Miasta Radymna – projekt 26/XIII.
11. Podjęcie uchwały w sprawie rozpoznania petycji Ogólnopolskiego Zrzeszenia Sędziów „AEQUITAS” z siedzibą w Łodzi – projekt 27/XIII.
12. Informacje o interpelacjach i zapytaniach Radnych.
13. Odpowiedzi na wnioski zgłoszone na poprzednich sesjach i posiedzeniach Komisji.
14. Wolne wnioski i informacje.
15. Zapytania.
16. Zakończenie obrad sesji.
 

Przewodniczący
Rady Miasta Radymna
Andrzej Pacek

Nagrania z sesji dostępne są pod tym adresem

Podczas XIII sesji Rady Miasta Radymna w pkt. 4 Porządku obrad będzie rozpatrywany Raport o stanie Miasta Radymna za 2024 r. W debacie nad raportem o stanie miasta mieszkańcy mogą zabierać głos.
Mieszkaniec, który chciałby zabrać głos, składa do Przewodniczącego Rady pisemne zgłoszenie, poparte podpisami co najmniej 20 osób. Zgłoszenie należy złożyć najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień, na który zwołana została sesja, podczas której ma być przedstawiany raport o stanie miasta, czyli do 22 maja 2025 r. Mieszkańcy są dopuszczani do głosu według kolejności otrzymania przez Przewodniczącego Rady zgłoszenia. Liczba mieszkańców mogących zabrać głos w debacie wynosi 15, chyba że Rada postanowi o zwiększeniu tej liczby.