Burmistrz Miasta Radymna
ogłasza nabór na stanowisko
Sekretarza Miasta Radymna
Nazwa i adres jednostki:
Urząd Miasta Radymna
Lwowska 20
37- 550 Radymno
Wymagania niezbędne:
– wykształcenie wyższe magisterskie,
– doświadczenie zawodowe:
- Co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w następujących jednostkach:
a) urzędach marszałkowskich oraz wojewódzkich samorządowych jednostkach organizacyjnych;
b) starostwach powiatowych oraz powiatowych jednostkach organizacyjnych;
c) urzędach gmin, jednostkach pomocniczych gmin, gminnych jednostkach budżetowych i samorządowych zakładach budżetowych;
d) biurach (ich odpowiednikach) związków jednostek samorządu terytorialnego oraz samorządowych zakładów budżetowych utworzonych przez te związki;
e) biurach (ich odpowiednikach) jednostek administracyjnych jednostek samorządu terytorialnego, w tym co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach.
lub
- co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach wymienionych powyżej w pkt. a) – e) oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych.
– obywatelstwo polskie,
– pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
– brak skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
– nieposzlakowana opinia.
Wymagania dodatkowe:
- znajomość ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym,
- znajomość ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
- znajomość ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Ustawy – Kodeks postępowania Administracyjnego,
- znajomość ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych,
- umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi,
- łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych,
- umiejętność interpretacji przepisów prawa z zastosowaniem w praktyce,
- umiejętność planowania i organizacji pracy.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- nadzór nad prawidłowym załatwianiem spraw i zapewnienie zgodności z prawem wydawanych decyzji oraz skarg i wniosków mieszkańców,
- nadzór nad realizacją uchwał rady i przestrzeganiem przez pracowników przepisów prawnych,
- zapewnienie prawidłowej organizacji pracy w Urzędzie,
- nadzór nad przestrzeganiem instrukcji kancelaryjnej,
- dbanie o podnoszenie kwalifikacji zawodowych pracowników,
- organizacja działalności kontrolnej w Urzędzie,
- organizacja sprawnego obiegu dokumentów w Urzędzie oraz prawidłowej obsługi interesantów,
- analiza warunków pracy w Urzędzie i ich usprawnianie,
- koordynacja informatyzacji Urzędu, w tym nadzór nad wdrażaniem elektronicznego systemu zarządzania dokumentacją, opracowywanie projektów prawa miejscowego,
- przyjmowanie ustnych oświadczeń woli spadkodawcy,
- opracowywanie zakresów czynności pracowników Urzędu,
- koordynacja i organizacja prac związanych z wyborami i spisami,
- wydawanie wszelkich zaświadczeń i poświadczeń urzędowych,
- sporządzanie rocznych planów pracy.
Zasady wynagradzania kandydata zostaną określone w oparciu o przepisy rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 18 marca 2009 r. w sprawie zasad wynagradzania pracowników samorządowych.
Warunki pracy na stanowisku:
– miejsce pracy: Urząd Miasta Radymna,
– pełny wymiar czasu pracy,
– praca w pomieszczeniach biurowych, przy komputerze,
– współdziałanie z innymi pracownikami Urzędu Miasta Radymna,
– częste kontakty z ludźmi,
– bezpieczne warunki pracy.
Informacja: w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest mniejszy niż 6%.
Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- życiorys – curriculum vitae,
- kserokopie świadectw pracy,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
- oświadczenie:
a) o posiadanej pełnej zdolności do czynności prawnych, o korzystaniu z pełni praw publicznych,
b) o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Miejsce i termin składania dokumentów
Dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do dnia 13 lipca 2015 r. do godz. 11.00 pod adresem:
Urząd Miasta Radymna
Lwowska 20
37 – 550 Radymno
w zaklejonych kopertach z dopiskiem „Nabór na stanowisko Sekretarza Miasta Radymna”.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta Radymna po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. Wymagane dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu naboru zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych”.
Analizy dokumentów aplikacyjnych dokonuje Komisja rekrutacyjna w terminie 7 dni od dnia upływu terminu składania dokumentów.
Lista kandydatów spełniających wymogi formalne i dopuszczonych do II etapu wraz z terminem testu i rozmowy kwalifikacyjnej zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej (www.radymno.biuletyn.net) oraz tablicy informacyjnej w Urzędzie Miasta Radymna.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej w Biuletynie Informacji Publicznej (www.radymno.biuletyn.net) oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miasta Radymna.