Wszystkim mieszkańcom, którzy posiadają lub posiadali na swoich posesjach wyroby zawierające azbest przypominamy o corocznym obowiązku składania ,,Informacji o wyrobach zawierających azbest” w terminie do 31 stycznia za rok poprzedni.
Informacja o wyrobach zawierających azbest powinna zawierać wynik inwentaryzacji wyrobów sporządzonej poprzez spis z natury i zostać wypełniona zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 13 grudnia 2010r. w sprawie wymagań w zakresie wykorzystywania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których były lub są wykorzystywane wyroby zawierające azbest.
Informację należy sporządzić w dwóch egzemplarzach. Jeden egzemplarz Informacji osoby fizyczne niebędące przedsiębiorcami przedkładają Burmistrzowi Miasta Radymna, a osoby prawne Marszałkowi Województwa Podkarpackiego.
Drugi egzemplarz Informacji należy przechowywać przez okres jednego roku, do czasu sporządzenia następnej Informacji. Informacja podlega corocznej aktualizacji w terminie do dnia 31 stycznia każdego roku.
Wypełniony formularz „Informacja o wyrobach zawierających azbest” należy składać:
– za pośrednictwem wiadomości mailowej na adres: radymno@radymno.pl (w formie skanu opatrzonego podpisem),
– osobiście w Urzędzie Miasta Radymna, ul. Lwowska 20, 37-550 Radymno,
– na adres skrzynki podawczej ePUAP Urzędu Miasta Radymna,
– listownie na adres: Urząd Miasta Radymna, ul. Lwowska 20, 37-550 Radymno.
Formularz do pobrania: Informacja o wyrobach zawierających azbest