Działając w oparciu o art. 39 ustawy z dnia 28 kwietnia 2022 r. o zasadach realizacji zadań finansowych ze środków europejskich w perspektywie finansowej 2021–2027 (tekst jedn. Dz. U. z  2022 r., poz. 1079) Burmistrz Miasta Radymna Ogłasza nabór partnerów w celu realizacji projektu pt.:”Zakup lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP z terenu Miasta Radymna ” w ramach programu Fundusze Europejskie dla Podkarpacia na lata 2021 – 2027; Działanie 02.05 Adaptacja do zmian klimatu; Nr naboru FEPK.02.05-IZ.00-002/23

Okres realizacji projektu 2024-2025

Celem projektu jest poprawa bezpieczeństwa w Mieście Radymno poprzez doposażenie jednostek odpowiedzialnych za podejmowanie działań ratowniczych. Projekt przewiduje zakup nowoczesnego sprzętu ratowniczo-gaśniczego i skierowany jest do jednostek Ochotniczych Straży Pożarnej z terenu Miasta Radymna, zarejestrowanych w Krajowym Systemie Ratowniczo-Gaśniczym.

Od partnerów w ramach projektu oczekuje się realizacji zadań w zakresie:

– współpracy z Gminą  w trakcie przygotowywania i realizacji projektu oraz w okresie i trwałości projektu;

– informowania opinii publicznej o realizacji projektu;

– współpracy z Gminą w zakresie przeprowadzenia wyboru dostawcy pojazdu;

– współpracy z dostawcą pojazdu;

– uczestnictwa w odbiorze pojazdu i prawidłowej jego eksploatacji.

Oferty składane w ramach niniejszego naboru powinny zawierać:

1) Informacje na temat wyjazdów do akcji w roku 2022;

2) Zestawienie sprzętu wraz z podaniem roku produkcji w układzie tabelarycznym (rok produkcji należy udokumentować odpowiednimi dokumentami) wg stanu na dzień złożenia oferty, obejmującego wyłącznie:

  • wozy ratowniczo-gaśnicze,
  • motopompy,
  • urządzenia hydrauliczne i pneumatyczne.

3) Zestawienie zapotrzebowania na nowoczesny sprzęt ratowniczo – gaśniczy służący do prowadzenia akcji ratowniczo – gaśniczych.

Do oferty powinny być dołączone następujące pisemne informacje i dokumenty:

1) Dokumenty potwierdzające status prawny oferenta i umocowanie osób go reprezentujących,

2) Kopia decyzji Komendanta Głównego PSP o włączeniu jednostki do Krajowego Systemu Ratowniczo – Gaśniczego,

3) Wyciąg z rejestru wyjazdów do akcji prowadzonych przez jednostkę straży pożarnej za 2022r.,

4) Statut.

Oferty konkursowe należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu Miasta w terminie 08-31.08.2023r. do godziny 15:00 lub pocztą na adres: Miasto Radymno ul. Lwowska 20, 37-550 Radymno w zaklejonych kopertach z dopiskiem Nabór na partnera OSP opatrzonych pieczęcią firmową podmiotu. W przypadku ofert składanych pocztą decydować będzie data nadania.

Oferty złożone po upływie terminu nie będą rozpatrywane. Otwarcie ofert jest jawne.

Szczegółowe informacje dotyczące naboru umieszczono w załączonym do ogłoszenia Regulaminie otwartego naboru partnerów do realizacji wspólnego zadania.

Wyniki naboru zamieszczone zostaną na stronie internetowej Miasta Radymna oraz w Biuletynie Informacji Publicznej.

Ogłaszający nabór zastrzega sobie prawo do negocjowania warunków realizacji zadania oraz do unieważnienia naboru bez podania przyczyny.

Szczegółowych informacji dotyczących naboru udziela: p. Michał Sobolewski, tel. 16 628 24 17

PLIKI DO POBRANIA:

Wzór oferty – Wzmocnienie potencjału OSP (DOC, 111 KB)

Regulamin – nabór partnerów OSP (DOC, 75 KB)

Ogłoszenie – nabór partnerów OSP (DOC, 64 KB)